Dansk Folkeparti vil myrde vores dyr!

I går så jeg nedenstående annonce  fra Dansk Folkeparti på siden af en bus.

Min første tanke var yes, en stor byrde er løftet fra mine skuldre. Dyrevelfærd er ikke længere noget jeg behøver, at bekymre mig om, fordi det er ikke længere mit ansvar. Det er Dansk Folkepartis ansvar. Dansk Folkeparti har besluttet at tage ansvaret på deres skuldre for os alle sammen, som var de en quasi-nationalistisk (OK, fuldblods-nationalistisk) udgave af Jesus. Dejligt tænkte jeg og købte fire burhøns, en dåse Foir Gras, og en minkpels.

Men så tænkte jeg lidt over annoncen og hvad den rent faktisk siger. Og så opdagede jeg de diabolske undertoner. Prøv at se på annoncens nuttede dyr, to katte, to hundehvalpe og to smågrise. Er det bare mig, eller ser det ud som om dyrene er fanget. Har du nogensinde set en hund som gerne vil opnå noget? Der er en grund til at man kalder det hundeøjne. Det slog mig, at de stakkels dyr prøver desperat at få vores opmærksomhed ,så vi kan hjælpe dem over den store blå bjælke og ud af af det frygtelige sted de befinder sig. Reklame siger ikke: Bare rolig vi skal nok tage os af dyrene, den siger: he he he, vi skal nok tage ”kærligt” os af dyrene [lyden af en kniv der bliver hvæsset]. Jeg håber alle hører dyrenes bøn, red dem fra DF!

~ af Mads Grymer Ejstrup på tirsdag, 13 juli 2010.

Skriv et svar

 
