Videomarathon 2009, mit eget bidrag

Af Mads Grymer Ejstrup

Nu er det officielt, jeg er ikke blevet nomineret til i konkurrencen Videomarathon. Men I kære læsere skal da ikke snydes for mit bidrag. Og jeg vil meget gerne høre kommentare, gode som dårlige, jeg er ikke sart og jeg er nok selv den mest kritiske. Jeg vil dog holde mig fra at anmelde min egen film her. Men nyd den. Den var sjov og lave. Særligt tak til min far, som var med på den værste:

~ af Mads Grymer Ejstrup på torsdag, 22 oktober 2009.

3 kommentarer to “Videomarathon 2009, mit eget bidrag”

  1. jeg er så sur over vinderen VM.09 i dk.. fuck nået snyd. et top pro. hold vinder. jeg var også selv med , og jeg føler mig bestålet, 500 kr. til en prof. film. jeg troret ikke selv på at min film var god nok til at vinde, men man er vel med på lige vilkår ..
    nej det er man ikke ..
    alle os ikke profer, os true live , vi blev rippet for vores penge ..
    Og når det er sådan hvorfor holder de så ikke videomarathonen
    indenfor film branchen, så vi andre ikke bliver snyt.
    jeg opforder alle til at boycote marathon 2010 .
    hilsen Hjalte Vibegaard

    • @Hjalte: Jeg må indrømme jeg er ikke specielt sur, den er meget sjov. Måske ikke den mest overbevisende vinder, men på den anden side er den nok lidt bedre end min egen…

  2. din film er god og lidt uhyggelig ,.. det er tætter på en vinder end min ..

Skriv et svar

 
