Things to come

Af Mads Grymer Ejstrup

Jeg vil lige tease lidt med, at jeg har en ny anmeldelse klar på fredag. Jeg har været inde og se den nye britiske romantiske komedie The Boat That Rocked. Hvad handler den om? Forestil jer Goodmorning Vietnam ombord Radio Merkur (i ved den piratradiostation, der brød Statsradiofoniens monopol), altså uden krig og Robin Williams (thank you lord!!!!).

I næste uge kommer en ny omgang vampyr/varulve ramasjang i Underworld: Rise of the Lycans. Jeg var selvfølgelig på pletten og vil bedømme om den har bid eller er tandløs.

Sidst men ikke mindst kan i glæde jer til min anmeldelse af Alex Proyas’ Knowing. En dommedags-katastrofe-bibelparafrase med Nicolas Cage. Den har Præmiere 30/4.

I kan tjekke trailerne herunder:


~ af Mads Grymer Ejstrup på onsdag, 15 april 2009.

Skriv et svar

 
